WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

czwartek, 24 sierpnia 2017

Non stopy-ponadczasowe chrupaki

Przez jakiś czas będę miała możliwość testowania chrupek Non stopy. Nietypowa nazwa i wcale nie nawiązująca do chrupek.

Wczoraj przyszła do mnie taka oto paka smakowistości, które są o smakach które uwielbiam. jeden szkopuł to taki, że brakuje smaku orzechowego :) które są u mnie nr.1 wśród smaków.
W paczce znalazły się chrupki o smaku serowym i ketchupu. W ramach testowania dostałam 5 opakowań chrupek kukurydzianych w przezroczystych opakowaniach, które za pewien czas ocenie w formularzu przesłanym przez firmę.

Heh pierwszą paczkę z chrupkami serowymi zjadłam zaraz po otrzymaniu paczki. I muszę z całą odpowiedzialnoscią stwierdzić, że są pycha pychotki. Smak intensywny, wyczuwalny już po pierwszej chrupce.

Wyczekujcie wpisów ze smakołykowymi chrupoaczkami, gdyż o nich niedługo czeka wpis a dziś się pochwaliłam z wami paczką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz