WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

piątek, 28 lipca 2017

Czym wyczyścić piekarnik i grill?

Czy zdarza wam się coś przypalić w piekarniku i na grillu? Nie możecie wyczyścić efektu nieudanego dania, jakim jest przypalony tłuszcz w piekarniku czy gruba warstwa w grillu?



Mam dla was świetną wiadomość!!!


Koniec z przypaleniami, których nie da się usunąć, już takie nie istnieją. Jest produkt, który sobie rewelacyjnie z tym poradzi.
Przedstawiam wam Ovengrill do piekarnika i grilla z Dedra Innovations.



Sprawdzi się w każdym domu, poradzi sobie nawet z najtrudniejszym przypalonym brudem. Moje rożno uratował i teraz lśni czystością. Żaden środek nie był w stanie wyczyścić obudowy rożna, gdy wtopił się w niego plastykowy pojemnik. Od mcy próbowałam wyczyścić, stosowałam wszystkie środki jakie są dostępne w sklepach. Aż poznałam firmę Dedra Innovations .


Zdjęcie przed 



Zdjęcie po przetarciu 







Zdjecia po 




Tak wyglądała szmatka po pierwszym przetarciu 

Zapraszam do zapoznania się ofertą sklepu TUTAJ.


Zapraszam również na wpis TUTAJ z recenzją perfum do rąk Firmy Dedra Innovations

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz