WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

środa, 18 stycznia 2017

Nagroda

Hej kochani, ja ostatnio chora a wczoraj to już na maxa mnie rozłożyło. Katar kaszel to jest udręka nie spałam do 4.30 a jak usnęlam to obudził mnie syn o 7.30 bo tata do pracy idzie. Leżałam z nim w łóżku i wypoczywałam, ale trzeba było wstać i się wziąść troszkę za dom. A teraz przedstawić wam co nieco z przesyłek z ostatnich dni.
Tak więc zaczynam i dziś będzie kilka postów osobnych

Nagroda z konkursu na fb Akcesoriadotelefonów.pl

-biało-różowy głośniczek, bardzo łatwy w obsłudze nawet syn potrafi obsłużyć, a do tego gdy gra muzyka migają światełka co sprawia że efekt jest świetny




















Głośnik można podłączyć do telefonu czy włożyć kartę pamięci ze swoją ulubioną muzyką.




Dziekuję ślicznie za nagrodę !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz