WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

środa, 18 stycznia 2017

IPN

Już nie pamiętam czy pisałam do IPN o gadżety, bo raz już dostałam, lecz ta którą teraz otrzymaliśmy zaskoczyła bardzo mile. Pan Bogusław napisał do mnie również @ z odpowiedzią, którą postanowiłam się z wami pochwalić.

"Szanowna Pani,

W najbliższych dniach powinna Pani otrzymać przesyłkę. Będzie w niej kilka gadżetów z logo IPN i trochę więcej z innych firm. Nie mamy obecnie zbyt wiele firmowych gadżetów ale z koleżankami i kolegami nazbieraliśmy co kto miał. Pendrive z wojewódzkiego inspektoratu ochrony środowiska w Kielcach niestety nie działa (nigdy chyba nie działał z tego co wiem) choć wygląda elegancko.

Dodatkowo dołożyłem komiksy i czasopisma dla Ernesta. W czasopismach są jakieś gadżety a sama treść jest raczej dla rodziców. Komiksy spodobają mu się pewnie dopiero za 7-10 lat ale wtedy pewnie będą już nie do zdobycia więc proszę je dla niego przechować.

Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w realizacji planu zdobycia rekordu."



Jestem jeszcze milej zaskoczona wyróżnieniem z otrzymania komiksów są naprawdę świetne i napewno zostawię synkowi, a kto wie może kiedyś będzie chciał zbierać komiksy. Takie nowe hobby. 

 Chyba wam nie muszę przedstawiać co oznacza IPN i czym się zajmuje, gdyż każdy Polak powinien to wiedzieć, a jeśli ktoś jednak nie wie to zapraszam na stronę http://ipn.gov.pl/pl  , gdzie znajdziecie wszystkie informacje o działalności, jak powstało IPN oraz gdzie się mieści siedziba główna oraz oddziały. Zapraszam do miłej lektury na stronie IPN.


Ja ze swojej strony bardzo dziękuję za paczkę !!!

A zawartość również piękna i zwiększyła kolekcję o kilka nowych długopisów, smyczki czy pendrive 

Miałam wam napisac zawartość ale sami zobaczcie 




Jeszcze raz dziękuję panu Bogusławowi oraz koleżankom i kolegom za owocny zbiór dla synka :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz