WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

środa, 20 lipca 2016

Tortilla w domowym wydaniu

Dziś dzień przeleciał mi między palcami, tak więc informacje o otrzymanych paczkach kurierskich wpisze na swoim blogu jutro do południa.

Istnieją dziesiątki odmian tortilli, która ma wiele odmian regionalnych jak również różni się w smaku.
Do domowej tortilli użyłam gotowych płatów, dodałam tylko składniki według własnego uznania.
Kupiłam pierś z kurczaka, podsmażyłam a następnie pokroiłam w cieniutkie tzw.plasterki, jakby się cięło kebaba z "kija". Oczywiście dodałam przyprawę do gyrosa, na 4 pojedyncze piersi kurczaka dałam całą saszetkę przyprawy, dobrze nacierając mięso.
Następnie przygotowałam składniki pozostałe, takie jak papryka w cieniutkich plasterkach, cebula również, sałata liście i dodałam kupną sałatkę warzywną ze słoika.
Sos zrobiłam sama , pierwszy raz go robiłam i wyszedł rewelacyjny chociaz lekko ostry. Na sos kupiłam jogurt naturalny 250g, koperek, czosnek i majonez. Koperek cały pęczek drobniutko posiekałam a grube łodyżki wyrzuciłam, wzięłam 3 ząbki czosnku(niestety miałam chiński) starłam go na tarce, wszystko wymieszałam w miseczce z jogurtem do którego dodałam 3 duże łyżki majonezu. Palce lizać.
Gdy już wszystkie składniki gotowe zaczęłam układać na płatach polewając sosem, a następnie zwinęlam, na samym wierzchu polałam sosem i ketchupem.

Wszyscy w domu najedzeni, lecz niedosyt tego smaku został :).



A tak wygląda tortilla w moim wykonaniu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz