WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

czwartek, 21 lipca 2016

miłe niespodzianki środowe

Dziś mamy czwartek niestety wczorajszy dzień minął mi w mig, nawet nie wiem kiedy, jak dla mnie doba trwa za krótko :). Paczki są dla mnie niespodzianką gdyż niespodziewałam się że aż 3 kurierskie będą.
Jest 13.00 jak narazie z dzisiejszymi paczkami cisza, ani listonosza nie było ani kurierów. A ja korzystając z pogody powędrowałam do lasu na grzyby, lecz ani jednego nie znalazłam, nawet trującego nie widziałam. Ehhh może jeszcze w tym roku zasmakuje smażonego grzybka :). No dobra nie będę się rozpisywać tylko wam przedstawię prezenty jakie otrzymałam od firm, które nie życzą sobie ujawniania ich nazwy ani podawania ich nazwy dalej. Tak więc niestety sa objete tajemnicą, ale pochwalić się musiałam ich zawartością.


1.Firma reklamowa produkująca gadżety sportowe dla kibiców i klubów.

-3 dlługopisy
-smyczka
-2 wizytówki
-3 kubki
-bidon
-koszulka Polski (rozm.XS)
-torba ekologiczna
-kalendarz ścienny
-2 czapeczki z daszkiem
-poduszka Mistrza Euro Francji w kształcie ludzika
-12 szalików reprezentacji Polski z reprezentacjami innych Państw z którymi Polska grała





2.Firma farmaceutyczna działająca rynku od 1949 roku.

-teczka z notesem
-piłka plażowa
-kubek termiczny mały
-kubek termiczny średni
-krem do rąk z dozownikiem
-breloczek pluszowy miś
-saszetki herbat w pudełku
-2 kubki
-8 długopisów
-2 opaski odblaskowe
-2 buttony
-kosmetyczka różowa
-2 pomadki ochronne
-pilnik szklany
-smyczka
-lusterko małe składane
-chusteczki nawilżane do twarzy





3.Firma farmaceutyczna działająca na rynku od 1933roku.

-długopis
-breloczek odblaskowy
-kubek
-zestaw biurowy w pudełku
-miarka wzrostu















4.Elżbieta Łukacijewska - Poseł do Parlamentu Europejskiego

-torba termoizolacyjna
-2 długopisy
-ołówek
-breloczek z otwieraczem i moneta do wózka
-pendrive 8GB
-notesik















5. Izba skarbowa w Rzeszowie

-długopis
-smyczka


















Dziękuję ślicznie za przesyłki!!!




 

4 komentarze: