WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

wtorek, 12 stycznia 2016

Kapsułki piorące

Parę miesięcy temu miałam możliwość testowania kapsułek piorących Perlux , ich połączenie to proszku i żelu do prania. Niestety nie byłam zadowolona z tego rozwiązania gdyż, kapsułki nie rozpuszczały się do końca i pozostawiały ślady proszku na ubraniach. Próbowałam prać w różnych temperaturach i w ilościach prania, ale niestety rezultatów imponujących nie było, efekt zawsze ten sam, ślady proszku na ubraniach. 


parę miesięcy później ze strony https://www.everydayme.pl/  z której testowałam kapsułki piorące Perlux otrzymałam do przetestowania kapsułki Vizir Go Pods.

 

Kapsułki Vizir Go Pods stały się w moim domu stałym bywalcem ,dzięki swojej idealnej innowacyjnej formie kapsułek żelowych. Kapsułki Vizir Go Pods dopierają pranie w 100%, często piorę rzeczy synka, które przed wypraniem wyglądają jakby w kopalni był, po upraniu w kapsułkach są czyściutkie i świeżutki. utrzymują ubranie w czystości i pięknie pachną. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz