WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

wtorek, 12 stycznia 2016

Ciasteczka Dr.Gerard

Jakiś czas temu testowałam ciasteczka Dr.Gerard.

Rozeszły się w domu jak świeże bułeczki, synek pałaszował się nimi tak słodko, że aż nie miałam sumienia mu robić przykrości zabierając. Najbardziej smakowały mu "misie kremisie" herbatnik z czekoladą w kształcie misia, opakowanie zniknęło nawet nie wiem kiedy.Wafle oblane czekoladą idealne na przyjęcia, natomiast kokosowe idealne na romantyczną kolacje. Natomiast szybko spałaszowałam " rurki zebry", były pyszne, rozpływały się w podniebieniu. Polecam z czystym sumieniem Ciasteczka Dr.Gerard wszystkiego rodzaju. 








W grudniu wygrałam świąteczny konkurs na Stronie Dr.Gerard, należało przystroić choinkę wirtualnie ciasteczkami ich marki. Konkurs trwał od 1grudnia do 14grudnia 2015r, i cieszył się powodzeniem. 

 



Po zakończonym konkursie otrzymałam paczkę ze słodkościami limitowanej edycji, pierniczki, kulki, ciasteczka francuskie i inne oraz skarpetkę na prezenty, z której syn był ucieszony.


 

 Jednym słowem mówiąc Ciastka Dr.Gerard są przepyszne!!!

 Owe ciasteczka testowałam w ramach zorganizowanej kampanii na stronie https://ekspert.streetcom.pl/pl/secured/activities-list. Strona warta polecenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz