WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

środa, 18 stycznia 2017

Stock

W poniedziałek dotarła do mnie nietypowa przesyłka. Dlaczego nietypowa?  Otóż nigdy nie miałam możliwości wygrania czy testowania alkoholu. A tu taka niespodzianka, co prawda wiedziałam wcześniej o tym, że zostałam Ambasadorką Stock Sparkling. Pół litrowa butelka została odpowiednio zabezpieczona, a butelka jest super, z moim imieniem i nazwiskiem więc nie prawa zginąć bez mojej wiedzy :).
Z informacji na temat Stock Sparkling wyczytałam, że ma w sobie bąbelki, hmmm brzmi kusząco. Muszę troszkę głębiej poczytać o propozycjach drinków i spróbować koniecznie chociaż sama nie pije alkoholu ale raz na jakiś czas drineczek nie zaszkodzi, a może bedzie okazja w gronie znajomych spróbować i więcej osób pozna smak oraz wyrazi opinię.




Zapraszam na fb Stock Prestige, 

A ja ze swojej strony dziękuję ślicznie za Stocka i już planuje spotkanie do testowania....

1 komentarz:

  1. Jestem aż ciekawa w jaki sposób konstruujesz wiadomość do firmy/gminy itp. że tak chętnie i często podsyłają ci gadżety 😶

    OdpowiedzUsuń