WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

środa, 25 stycznia 2017

Iwona styk-Kufer Home

Piękna nagroda w postaci fartuszka już jest dawno u mnie. Bardzo mi się podoba i wiecie co? Postanowiłam, że podaruje go mojej mamie, jak myślicie spodoba się jej taki prezent?

Organizatorem i jednocześnie fundatorem jest strona Iwona-Styl Kufer Home na fb. Jest to firma, która oferuje różne tekstylia kuchenne oraz firany, zasłony. Warto obserwować stronę w celu uzyskania nowych stylizacji do wnętrz.

A ja wam opowiem o fartuszku. Fartuszek jest świetnie wykonany, ze szczegółową starannością, każdy szef jest idealnie równy a serduszko ma piękną obwódkę.




























Zapraszam na stronę w celu obserwowania oraz zakupów ....
DZiękuję ślicznie za nagrodę !!!








1 komentarz: