WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

piątek, 2 grudnia 2016

Listopadowa nagroda w Grudniu





No i kochani mamy grudzień już 2 dzień grudnia i coraz bliżej świąt a jeszcze bliżej Mikołajki. Jakie szykujecie prezenty w bucik? Bo ja synkowi skromnie a na gwiazdkę zaszaleje. A ja tymczasem mam dla was niespodziankę, którą otrzymałam wczoraj. Długo wyczekiwałam na nią i się doczekałam. Jestem mega szczęśliwa bo nagroda jest fantastyczna i nie tylko uszczęśliwiła mnie ale również moich bliskich i znajomych.

W listopadzie brałam udział w konkursie zorganizowanym na fanpagu firmy WDS Kalendarze Książkowe , zasady były proste należało udostępnić post konkursowy oraz w komentarzu wpisać jaki kalendarz by się chciało wygrać. Mój wybór padł na kilka kalendarzy ale wygrałam jeden rodzaj i jestem mega zadowolona. Do wygrania było aż 20 sztuk kalendarzy dla jednej osoby, a zwycięzców było 10. Wartość każdego zestawu to 500zł, ale jeszcze więcej radości, gdyż na każdym kalendarzu firma jako dodatkową nagrodę wygrawerowała na życzenie laureatów imion, nazwiska czy logo.



Kalendarze są wykonane w wysokiej klasie, oprawa jest pięknie i solidnie wykonana, całe wykonanie kalendarza jest starannie wykończone.

Wewnątrz kalendarza jest miejsce na dane osobiste, gdyby kalendarz się zgubił a znalazca by był uczciwy i oddać chciał. Na kolejnych kartkach są mini kalendarze na rok 2016, 2017 i 2018.



Firma WDS Kalendarze Książkowe zadbała również o roczny plan na 2017rok, oraz na inne ciekawostki tj.dla podróżujących samochodami po świcie ograniczenia prędkości oraz formularz do oświadczenia o zdarzeniu drogowym. Jest to bardzo praktyczne gdy ktoś często podróżuje.








Znajdują się również numery kierunkowe do miast w Polsce oraz tabelki różności, tj. rozmiary odziezy, formaty arkuszy, kalendarz alergika, zapotrzebowanie energetyczne oraz inne.






Każdy dzień w kalendarzu ma osobną datę czyli można sporo na nich pisać,kalendarz liczy 365 dni.
Każdy dolny róg karteczki kalendarza jest zrywany, więc napewno nie zapomnę jaki jest dzień :). A dodatkowo jest sznureczek służący jako zakładka do ważnych wydarzeń.

A na końcu kalendarza znajdują się osobne kartki na kontakty, z pewnością biznesmenom się  przyda i nie tylko im.




Jest również miejsce na notatki.















Znajdziemy również podział administracyjny Polski, oraz mape Europy.























Dziękuję ślicznie za przecudowną nagrodę, nie tylko dla mnie ale również dla moich bliskich i znajomych.

Zapraszam was kochani do odwiedzania oraz polubienia fanpagu firmy https://www.facebook.com/WDS-Kalendarze-ksi%C4%85%C5%BCkowe-236323073154824/?fref=ts 
oraz do zapoznania się z oferta firmy http://wdobrymsmaku.pl/

A na koniec link do filmiku jak firma graweruje i grawerowała nasze nagrody https://www.facebook.com/236323073154824/videos/pcb.1122392191214570/1122391651214624/?type=3&theater

2 komentarze: