WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

piątek, 18 listopada 2016

nagroda z konkursu FB

Dziś doszła do mnie nagroda z konkursu zorganizowanym na fb przez Arcuslink-tłumaczenia specjalistyczne.
Konkurs trwał do wtorku 15.11.2016r. W konkursie laureatami zostało 5 osób, w tym skromnie powiem że ja również. Nagroda wysłana została kurierem Pocztexu,

Zestaw nagrody to:
-2 długopisy
-2 notesy
-2 kalendarze na biurko



















A pochwale się również, że w tym tygodniu wygrałam również w innych konkursach organizowanych na Fb. Tydzień okazał się szczęśliwy dla mnie. Czekam na 20szt. kalendarzy książkowych z własnym grawerem od WDS kalendarze ksiązkowe, które wygrałam również w tm tygodniu. Organizator nagrody będzie wysyłał w przyszłym tygodniu nagrody.
Również wygrałam rozdawajke próbek perfum, które dotrą najpóźniej do początku grudnia.
A i jeszcze radio WAWA poprosiło o nr.tel do mnie ale jeszcze nie zadzwonili a do wygrania jest czerwony parasol.
A teraz wam powiem, najlepszy prezent z tego tygodnia to wiadomość z Portalu Rekomendujto, zostalam ambasadorką Tchibo Caffissimo. Otrzymam do testowania ekspres do kawy oraz 150 szt. kapsułek kawy. Czuję się rewelacyjnie, dumna i doczekać sie nie mogę wspomnianych prezentów.


Zapraszam do obserwowania bloga oraz zostawcie kochani ślad po sobie w formie komentarza.

2 komentarze:

  1. https://m.facebook.com/Testujemy-i-rekomendujemy-Ma%C5%82-Go-1788674131392044/ Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tchibo gratuluje i zazdroszczę niestety mnie nie wybrano.

    OdpowiedzUsuń