WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

środa, 23 listopada 2016

ciekawostki

W ostatnim czasie przybyło nam kilka niespodzianek nie tylko przysłanych ale również otrzymanych do zakupów


1.Milka,
otrzymałam za zakupy w sklepie Społem w Stalowej Woli. Napewno wiecie, że również akcja z kubkami jest w Tesco. Za zakup produktów Milka w kwocie 20 zł otrzymałam:

-kubek










a tak wygląda baner promujący akcje

2.przyjaciel bloga

-5smyczy














3. Oriflame
Wczoraj przyszła do mnie Pani, która zajmuje się sprzedażą produktów Oriflame. Wręczyła mi katalogi, cennik oraz 2 mydełka o zapachu mandarynek.
Za zakupy które zamówię z obecnego katalogu zapłacę 20% taniej, ktoś chętny?







Dziękuję ślicznie!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz