WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

wtorek, 23 sierpnia 2016

wtorkowo gadżetowe i nagrodowo :)

Dziś był fajny dzień nie tylko pod względem gadżetów ale i wiadomości jakie dziś otrzymałam.Otóż kilka pozytywów, w tym abym odezwała " się jesienią gdyż będą nowe gadżety " odczytałam. Do tego niespodzianka  w postaci wiadomości na FB, że wygrałam w konkursie " piłkę" za zajęcie 16 miejsca, na @ otrzymałam natomiast wiadomość z Klubu Nivea, że zostałam zakwalifikowana do testu produktu, niestety zapomniałam jakiego, więc tylko czekać jak dotrze :)

Dotarła również nagroda z konkursu FB z ostatniego tygodnia, ale o nim w następnym poście napiszę.


A teraz 2 przesyłki jakie dostałam

1.Auto Wola

Nowoczesny obiekt firmy AutoWola to ponad 400 m2 powierzchni, na której mieszczą się: zbudowany według najnowszych standardów salon sprzedaży, serwis oraz magazyn części zamiennych. Swoim Klientom firma AutoWola gwarantuje profesjonalną i miłą obsługę. Pracownicy firmy doradzą w wyborze samochodu, pomogą w dopełnieniu formalności związanych z ubezpieczeniem nowego samochodu, z uzyskaniem atrakcyjnego kredytu – bez zbędnych, męczących wizyt w banku. Ich profesjonalizm jest wynikiem ciągłego procesu szkolenia organizowanego przez General Motors.

-książka "Historia Dynastii Astry"
-2 breloczki













2.Mały Rzym


W przepięknym Sandomierzu często zwanym „Małym Rzymem”, powstał niezwykły Hotel „Mały Rzym” . Widok na Góry Pieprzowe sprawi, iż Państwa pobyt w naszym hotelu będzie niezapomniany i wyjątkowy.


-2 długopisy
-długopis z penem w etui
-notes
-folder











Dziękuję ślicznie za przesyłki!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz