WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

czwartek, 30 czerwca 2016

Galeria Wileńska

Otwarta w kwietniu 2002 roku Galeria Wileńska znajduje się w sercu dzielnicy Praga Północ, u zbiegu ul. Targowej i al. Solidarności. Jest obiektem wielofunkcyjnym, łączącym funkcję handlowo-usługową, komunikacyjną i biurową. Specyfiką obiektu jest unikalne na skalę europejską połączenie centrum handlowego i dworca kolejowego.

Centrum składa się z dwóch części: pierwsza to trzy poziomy galerii handlowej oraz znajdujące się nad nią dwa piętra nowoczesnej powierzchni biurowej. W drugiej części mieści się hipermarket oraz trzypoziomowy parking dla Klientów. Wielkomiejskiego charakteru Centrum nadaje hol, z którego roztacza się widok na wnętrza, oświetlone naturalnym światłem przenikającym przez przezroczystą kopułę i świetliki. Sercem galerii jest część gastronomiczna, utrzymana w naturalnych i pełnych światła barwach.

 

W oczekiwaniu na uruchomienie II linii metra Galeria Wileńska przeszła znaczące zmiany: powstała nowoczesna strefa restauracyjna, oferta została poszerzona (m.in. o nowe marki i unikalne usługi), odświeżono też wystrój. Te działania miały na celu podnoszenie standardu obiektu, a ich zwieńczeniem jest przemianowanie na „Galerię Wileńską”.
Galeria Wileńska znajduje się w sercu dzielnicy Praga Północ. Jest obiektem wielofunkcyjnym, integrującym funkcję handlowo-usługową, komunikacyjną i biurową. Jej specyfiką jest unikalne na skalę europejską połączenie centrum handlowego, dworca kolejowego oraz stacji metra. W ostatnim czasie Galeria została odnowiona – wprowadzono wiele nowych marek, ułatwień dla klientów oraz rozwiązań technologicznych. Zmiany są częścią strategii ciągłego podnoszenia standardu obiektu oraz komfortu klientów. Aby podkreślić przeobrażenia, które zaszły w Galerii, jej dyrekcja zdecydowała się nie tylko na zmianę nazwy, ale także wyjście na ulice Warszawy z nową kampanią wizerunkową.







-długopis
-2 smyczki
-skakanka
-frisbee
-maskotka



Zapraszam do odwiedzania Galerii  http://www.galeriawilenska.pl/W/do/centre/glowna


Ślicznie dziękuję za przesyłke!!!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz