WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

środa, 1 czerwca 2016

Dzień dziecka :)

Witam, na wstępnie wszystkim małym i dużym dzieciom składam serdeczne życzenia.

Dziś nie było mnie od rana w domu, tak tez dziś przesyłek było mało, jak wróciłam to w drzwiach zastałam 2 awiza od kurierow, i koperte. Ale cóż za dużo to niezdrowo. Zadzwoniłam do kurierów i jeden wrócił z paczką a drugi jutro ją dostarczy.
a co w paczkach, które mam:

1.Rafcom- nagroda w konkursie na Fanpagu

-smycz
-długopis
-torba papierowa















Karton spory :) jak na taką nagrodę

2.Unia Leszno-klub sportowy



-Zdjęcie drużyny wraz z autografami piłkarzy













Dziękuję ślicznie za przesyłki!!!

Zapraszam do brania udziału w konkursie http://rodzinnetestowaniemamysynataty.blogspot.com/2016/05/konkurs-najaktywniejszego-fana.html

 wszystkim uczestnikom życzę powodzenia

Zachęcam również do dzielenia się swoimi zdobyczami oraz komentowaniem.



4 komentarze: