WSPÓŁPRACA

ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY FIRMY, MIASTA, GMINY, INSTYTUCJE, POWIATY ORAZ INNE!!!
Zasady współpracy:
1.Otrzymuje od Państwa produkt lub próbki do testu, również gadżety
3.Oferuje rzetelną recenzję z produktu, gadżetu, próbki
2.Oferuje obszerny i osobny wpis o danej firmie, mieście, gminie, powiecie czy instytucji
4. Oferuje wstawienie baneru reklamowego
5. Oferuje organizację konkursów sponsorowane przez Państwa
Propozycje współpracy proszę przesłać na adres gotszalk5@wp.pl
Zapraszam serdecznie do współpracy!!!

sobota, 23 kwietnia 2016

Oddaj Makulaturę otrzymasz drzewko

Dziś w Stalowej woli odbyła się akcja "Drzewko za makulaturę". Mając dość sporą ilość makulatury, ulotek, gazetek,karteczek a nawet kartonów uzbierałam 88kg makulatury przez rok, to dość sporo zważywszy, że mój partner również z pracy dostarczył jej trochę. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, pełno ludzi oczekujących przy 3 stanowiskach przy Starostwie Powiatowym chcących odebrać drzewka. Odbiór makulatury odbywał się w dwóch miejscach, w Rupieciarni oraz w

Zakładzie Mechaniczno-Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych. Odbiór makulatury odbył się szybko i sprawnie ale koło starostwa tragedia, ludzie czekali tam już od 5 rano a akcja rozpoczynała się o 9.00. Zasady były proste jak co roku: za każde 5kg makulatury otrzymywało się 1 talon, ja miałam ich w sumie 18szt., więc otrzymałam 18 drzewek.Jedna osoba mogła odebrać maksymalnie 5 karteczek czyli 5 drzewek, nas było w sumie 5, czyli ja, mój narzeczony, syn i przyszła teściowa. I tu też była zasada za 5 talonów można było wziąść 3 thuje i 2 inne drzewka, niestety zabrakło thuji na których mi najbardziej zależało, w zamian mogłam wybrać inne drzewka doniczkowe. W sumie odebraliśmy 11 drzewek w doniczce i 7 bez doniczki. Do wyboru były oprócz thuji, których zabrakło były: jodła balsamiczna, daglezja te rośliny były w doniczkach, świerk, modrzew, buk, dąb,  lipa,jarząb, głóg, dzika róża,sosna. 

My wybraliśmy 9 szt.jodła balsamiczna i szt. daglezja oraz 7szt. świerk. drzewka są piękne widać już młode odrosty, jasno zieloniutkie. 

Moje drzewka jeszcze nie są posadzone gdyż wrócilismy do domu dość późno i obiad zrobić ale od poniedziałku już będą rosły w ziemi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz